Mönster i vår

Den mönstade skjortan kläs ner med ett par boyfriendjeans. Till det matchar jag med klackar och en huvudrosett.
Blev förälskad i denna romantiska röda klänningen! För att få en country känsla på outfiten väljer jag att matcha med ett par enkla bruna boots.
 
Väldigt söt klänning! Är dock inte så förtjust i den rosa bältet så jag byter ut det mot ett svart bälte. Till klänningen skulle jag bära en vit kavaj och svarta boots.
Till denna snygga blommiga korsett så föreslår jag att man bär ett par svängda byxor och en svart snygg jacka för att få det lite vuxnare. Om man sedan vill göra outfitten lite roligare så kan man enkelt slänga på ett par färgglada skor!
De blommiga byxorna kan vara otroliga om man matchar dem rätt. Om du vill ha en coolare style kan du lätt slänga på ett slappt linne, mössa, klackar och ett stort halsband!
 
Hoppas ni tycker inläggen är intressanta och lämna gärna en kommentar!
 
allan.
 
 

Kommentarer
Postat av: m-moa-a

superinlägg!=D

2013-01-10 / 17:36:35
Postat av: LoveLuckyLady

Fantastiskt fint inlägg, men var är alla kläder ifrån?

2013-06-11 / 18:03:36
Postat av: Lou12310

Vill veta vart kläderna kommer ifrån! Älskar dom två sista Bra jobb :D

2013-07-03 / 17:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
bloglovin

RSS 2.0