250miljoner medlemmar!

Nu är vi 250 miljoner medlemmar på stardoll!
Detta firas med en kampanj, där man kan få gratis gåvor, starcoins och erbjudanden.
Om ni vill ha era gratis saker, så gå enkelt --> HIT <-- och klicka på dessa markerade områden ↓
Som ni ser så finns det även erbjudanden, om man köper superstar i 12månader så får man 100dagar extra, om man köper supstar eller extra stardollars så får man 25% extra stardollars. Och Superstar för en dag, denna kan jag inte klicka på av någon anledning, men jag är nog redan gratis superstar då. Vad det innebär att vara denna gratis superstar'n vet jag inte, för jag kan inte ändra t.ex. mitt hår till ett superstar hår i skönhetssalongen...
Tycker ni om dessa gåvor?

//LadyElvira99

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är så för mig också fast jag nt är SS! Fast hur är du gratis SS??

2013-07-06 / 21:05:45
Postat av: Anonym

Det kanske funkar imr? Funka ej för mig heller och jag pröva också i skönhetssalongen! Konstigt

2013-07-06 / 21:07:39
Postat av: Anonym

Asså vet nu! Det är för att vi tog gåvorna, men det är bättre för att jag gjorde en fake konto och superstaret funkade inte

Svar: Man kunde bara bli gratis ss om man inte varit det förut :/ sjukt dåligt av stardoll tycker jag. //LadyElvira99
zerosvtest.blogg.se

2013-07-06 / 21:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
bloglovin

RSS 2.0