Att anmäla

 
Hej igen! 
 
Ni får ursäkta min paus; det har varit mycket som behövts göras senaste tiden, men nu är jag tillbaka. Ska bli roligt att fortsätta skriva :)
 
Jag besöker ofta partyn (eller "chattar", som de numera heter). Det innebär även att jag har sett taskiga, kränkande och fördomsfyllda medlemmar alldeles för många gånger. Ofta är det en eller flera starka person som säger ifrån, men det spårar lätt ur. Personen går inte att diskutera med, och fortsätter förolämpa dem andra. Om du är en av de som är trötta på dem som är på stardoll av andra anledningar än för att ha roligt, är det dags att hantera det på rätt sätt. Och om den här kränkande och/eller taskiga medlemmen inte går att prata eller resonera med, är det bästa du kan göra att anmäla personen. Om du klickar på fliken 'Gäster', finns det en gul triangel bredvid namn och bild på medlemmens docka. Där kan du specifera vad det är medlemmen har gjort för fel, och sedan skicka in anmälan. Stardolls personal kommer sedan att kolla igenom chatt-historiken i chatten för att avgöra hur de ska hantera situationen. Men kom ihåg, den här funktionen är inte till för dem du inte håller med, eller dem som du inte tycker har snygga kläder: utan bara för dem som inte respekterar stardolls regler. Du kan bli av med ditt konto om du gör felaktiga anmälningar, se till att kolla ordentligt först!
 
Ta hand om varandra och dig själv.
/Sofia.t
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
bloglovin

RSS 2.0