LadyElvira99 - Ny testskribent

 

Helluh!

Jag är LadyElvira99, men heter egentligen Elvira.
Jag har fått möjligheten att testblogga här under en period och jag hoppas ni kommer gilla mina inlägg!

Det jag kommer skriva om kommer vara ganska öppet. Egentligen kan jag skriva om vad som helst, men nyheter, makeup tutorials, inspirations-inlägg är väl det jag kommer hålla mig till!

Som person är jag väldigt kreativ, ritar ofta och mycket, älskar att testa olika saker, exprimentera och tänka.
Jag tror själv att jag kan uppfattas som en sån där solbränd populär tjej, men egentligen är jag ganska tillbakadragen och tyst, men det stoppar inte mig från att vara vågad!

Ja, det var allt ifrån mig!

Vi hörs!

//LadyElvira99


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
bloglovin

RSS 2.0