Novell - Man ska aldrig sluta tro

Här kommer min första novell här, den är inte så värstans lång egentligen, men jag hoppas ni kommer gilla den!



 


Jag dimper ner på den grönbeklädda datorstolen vid skrivbordet. Egentligen så har jag ett ganska modernt rum, vit dubbelsäng med lådor inunder, ett vitt sidobord bredvid den med alla möjliga böcker utspridda på, en stor ljusgrön matta mitt i rummet, ett enkelt träskrivbord och en liten laptop ovanpå och den där stolen jag nu sitter på framför.
Jag trycker på startknappen till laptopen som står halvöppen och börjar pillra med naglarna medans jag väntar på att den ska starta.

När den äntligen startat öppnar jag en webbläsare, mozilla firefox och skriver in stardoll.com.
Jag brukar inte sitta så mycket vid datorn egentligen, man kan tro det eftersom min pappa sitter vid sin så fort han får chansen, dock så gör han reklambilder till sitt jobb då men... det är väl samma sak?
När sidan laddat fram skriver jag enkelt in mitt användarnamn och lösenordet som är sparat kommer dit direkt och jag loggar in.
Inget nytt egentligen, min svit är densamma, inga händelser, inga meddelanden, ingenting. Jag loggar ut igen och sitter och tänker där vid skrivbordet. Jag får aldrig några besökare, på en vecka får jag drygt 2 gästbokskommentarer, vilket är absoluta max! Meddelanden får jag aldrig, förutom dem man får ifrån stardoll då något nytt hänt.
Jag sitter och funderar en stund hur jag ska kunna få fler besökare på min sida, tillslut dyker det upp, om jag klär min docka så fint som jag tycker passar och fixar mitt snyggaste rum och står där och sedan går jag runt till andra dockor och röstar 5 stjärnor på dem och skriver någon snäll kommentar så tänker dem säkert "Oj vilken snäll tjej, henne borde jag besöka!", tja det är väl värt ett försök?

Efter att ha satt på min docka min favoritklänning, ett enkla par klackar och en liten väska och ställt henne i min Beach Villa så börjar jag besöka till folk.

Två timmar senare så upptäcker jag att det är dags för mig att krypa isäng. Jag är glad över mitt jobb, att jag hann besöka så många fina dockor och rösta på dem och lämna en liten kommentar. Imorgon, så kommer jag förhoppningsvis ha fler besökare!
Jag skyndar mig isäng och har svårt att sova för att jag vill att morgondagen ska komma nu, nu, nu!


(Väldigt kort första del, jag vet.)

//LadyElvira99

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
bloglovin

RSS 2.0