Ny skribent - Sofia.t

                             
 
 
 
Jag är väldigt glad över chansen att få testblogga, det är en möjlighet jag verkligen uppskattar! Innan jag skriver mina andra inlägg vill jag först börja med en presentation, så att ni får någonslags uppfattning om vem jag är. Enjoy.
 
Halloj!
 
Mitt namn är Sofia, jag blev 14 i april och kommer från södra Sverige. Jag har varit medlem på stardoll i lite mer än 5 år. 
Jag skulle beskriva mig själv med ord som kreativ, trött och glassugen (oh well, ärlighet vinner i längden.) Mina stora intressen är stardoll förstås, att måla och musik. Jag lyssnar på bland annat Alex Clare, Broder Daniel, Treefight for Sunlight och Kent. Min "stil" varierar hela tiden, och inte minst på stardoll, då jag gillar att testa mina nya idéer och försöka tänja gränserna. Jag brukar väl köra någon blandning mellan 60/80-tals vintage eller punkaktigt. Men bli inte förvånad om du inte känner igen mig när du besöker min svit :)
 
Mina inlägg kommer att handla om mina åsikter och tankar kring stardoll, det lär även bli ganska många inspirations-inlägg, då det är det jag gillar att skriva om. Jag skulle vara väldigt tacksam om ni lämnar kommentarer med feedback eller ämnen ni vill att jag ska ta upp, då det hjälper mig att förbättra mitt skrivande här.
 
Återigen, tack för möjligheten, och ha en underbar sommar!
 
 
/Sofia.t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
bloglovin

RSS 2.0