Think Green


 
Undersök naturen på djupet,
och du kommer att förstå allt bättre. 
 
- Albert Einstein
 
Hej, jag igen :) 

På senaste tiden, har jag märkt att jag använder mer och mer växter i min svit. Även att jag ibland (trots att jag har flera sidor i förvaringen med växter) skulle vilja ha mer. Naturen är underbar, och det gröna på stardoll är inte ett undantag. Det finns så många användningsområden, idéerna slutar inte komma! Alltifrån små krukväxter i vardagsrummet till en hel djungel i källaren kan bli vackert. Stardoll är en plats där allt är möjligt, inte minst maskrosor i handfatet. Låt er inspireras av skogar och trädgårdar, de enda gränserna för fantasin är dem du sätter själv! 
 
 
 /Sofia.t
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
bloglovin

RSS 2.0